יום שלישי, 31 בינואר 2012

משחקים ברשת


משחקים ברשת - המשחקים האהובים ביותר
בעולם בו ההיצע עולה על הביקוש וכמות אתרי האינטרנט עולה מרגע לרגע אין פלא שקשה לעקוב ולדרג את משחקים ברשת המבוקשים ובכל זאת, מעת לעת מתעדכנת לה רשימה מדוגרת של משחקים ברשת שאף אחד לא רוצה לפספס.
את הרשימות המדרגות תוכלו למצוא בקלות ואין טעם שנעתיק אותם לכתבה זו, אבל מעניין הרבה יותר לדעת, מה הופך את המשחקים האלו לכל כך אהובים? מה גורם למשחק מסוים להיות כל כך מבוקש וטוב? כדי להחליט איך משחק וירטואלי הופך לכוכב התורן הבא בדקנו מה משותף לכל המשחקים המובילים.
התאמה
אין ספק שאחד מהמפתחות להצלחתם של משחקים ברשת הוא התאמת המשחק לשחקנים. כל חברה שבוחרת לפתח משחק ווירטואלי עושה פילוח של שוק הגולשים העולמיים ומבקשת לכבוש את ליבו של שוק ספציפי ומסוים מאוד.
התאמה של אופי המשחק לפלח שוק ספציפי זוהי בהחלט משימה מורכבת אך כאשר היא נעשית בצורה יסודית ומקצועית מסתבר שיש תמורה והמשחקים הללו בהחלט מצליחים לכבוש נתח שוק נכבד.
משחקיםברשת אשר מותאמים לגיל השחקנים ולסוג השחקנים מצליחים לייצר אצלם קשר טוב יותר עם המשחק, הם חוזרים לשחק בו הרבה יותר ומתחברים למשחק בצורה עמוקה יותר וזו המטרה של כל מפתח משחקים באשר הוא.
אתגר
בני האדם מטבעם רוצים להוכיח את עצמם, יצר התחרותיות טמון בנו מבטן ומלידה, אצל מי יותר ואצל מי פחות. ובכל מקרה, אנחנו שואפים להוכיח לעצמנו ולאחרים שאנחנו יכולים ומסוגלים להגיע להישגים גבוהים ולהצליח. כך גם בחיים וגם במשחק.
מסתבר שאותם משחקים ברשת שכן מצליחים לייצר את אותו אתגר ממכר כל כך הם המשחקים המבוקשים ביותר.
משחק טוב הוא כזה שמצליח לייצר אצל השחקן את התחושה שהניצחון קשה להשגה ושכדאי לו להתאמץ, ממש אותם משחקים שאתם לא יכולים לעזוב הם המשחקים שגורמים לכם להיות מאותגרים.
שלבים
משחק טוב הוא משחק שגורם לשחקן לצפות לשלב הבא, משחק שמגרה את יצר הסקרנות וגורם לשחקן להשתוקק ולצפות לשלב הבא כדי לדעת האם ההפתעות עוד יגדלו והאם רמת הקושי עוד עולה. הסקרנות של השחקנים לראות מה מצפה להם בהמשך המשחק היא זו שגורמת להם להיצמד למשחקים הללו עד שהם מצליחים לסיים אותם ולא להרפות, עד שהם חושפים את כל השלבים ואת כל הדרכים לעבור את השלבים. אותם משחקים ברשת שממש ממכרים את השחקנים הם משחקים שלביים בהם כל שלב הוא טוב יותר מקודמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה